Skip to content

19 de fevereiro de 2013

TechCrunch

Twitter is testing a new ad unit that gives direct marketers a way to generate leads directly from tweets.

You can see an example of the unit in this tweet promoting Twitter’s small business guide. Not only is there a small image promoting the guide, but if you’re logged in, it also shows a “Get it now” button. When you hit the button, you don’t get asked for a phone number or email address — instead, you get a message saying that “Twitter Advertising will reach out soon.” Presumably, the advertiser will get a list of interested Twitter accounts.

Twitter says this functionality is being delivered through Twitter Cards, the technology that enables additional media and functionality (like embedding a photo or a video) in tweets. It also says this unit is still being tested. So it could change significantly, or it might not ever see a broad rollout…

Ver o post original 96 mais palavras

From → Sem categoria

Deixe um comentário

Deixe uma resposta

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair / Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair / Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair / Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair / Alterar )

Conectando a %s

%d blogueiros gostam disto: